Vartojimo kreditų gavėjų skundų/prašymų nagrinėjimo tvarka
UAB ,,Lateko lizingas“ „Vartojimo kreditų gavėjų skundų/prašymų nagrinėjimo tvarka“ reglamentuoja Klientų pateiktų Skundų/Prašymų priėmimo, nagrinėjimo bei atsakymų Bendrovėje tvarką.
Bendrovė – UAB ,,Lateko lizingas“. Klientas – asmuo, sudarantis sutartis su Bendrove.
Skundas/Prašymas – kliento ar/ir jo atstovo kreipimasis raštu į Bendrovę, prašant atlikti veiksmus, priimti sprendimus, kurie susiję su kliento galimai pažeistomis asmens teisėmis, teisėtais interesais ir prašant juos apginti.
SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS BLANKAS
Skundų nagrinėjimo tvarkos blanko pavyzdį galite atsisiųsti paspaudę čia:
skundu-nagrinejimo-tvarkos-blankas.docx
skundu-nagrinejimo-tvarkos-blankas.pdf
Jei turite klausimų, skambinkite tel. +370 616 97 748 arba rašykite el. paštu info@lateko.lt