SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKA

Vartojimo kreditų gavėjų skundų/prašymų nagrinėjimo tvarka

UAB ,,Lateko lizingas“ „Vartojimo kreditų gavėjų skundų/prašymų nagrinėjimo tvarka“ reglamentuoja Klientų pateiktų Skundų/Prašymų priėmimo, nagrinėjimo bei atsakymų Bendrovėje tvarką.

Bendrovė – UAB  ,,Lateko lizingas“. Klientas  – asmuo, sudarantis sutartis su Bendrove.

Skundas/Prašymas – kliento ar/ir jo atstovo kreipimasis raštu į Bendrovę, prašant atlikti veiksmus, priimti sprendimus, kurie susiję su kliento galimai pažeistomis asmens teisėmis, teisėtais interesais ir prašant juos apginti.

Bendrasias nuostatas galite rasti čia (*.pdf)

SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS BLANKAS

Skundų nagrinėjimo tvarkos blanko pavyzdį galite atsisiųsti paspaudę čia:

skundu-nagrinejimo-tvarkos-blankas.docx
skundu-nagrinejimo-tvarkos-blankas.pdf

icon4Jei turite klausimų, skambinkite tel. +370 616 97 748 arba rašykite el. paštu info@lateko.lt